GDZIE WYMIENIC ZLOTOWKI W MELBOURNE?
Moherowy Wojownik
2006-04-19 00:27:07 UTC
czy ktos wie???? zadnen z bankow nie ma ochoty...
eltoro
2006-04-19 02:51:07 UTC
ANZ na Exhibition niedaleko Little Bourke Street wymieni zlotowki.
Moherowy Wojownik
2006-04-19 08:12:57 UTC
Dzieki wszedzie szukalem i nigdzie nie chcieli...
Tomek68
2006-04-19 11:50:54 UTC
Najlepszej waluty ¶wiata nie chc±, a to parszywi angloaustralioaborygeni.
Moherowy Wojownik
2006-04-26 09:42:16 UTC
nie wymieniaja...
Tomek68
2006-04-27 13:58:28 UTC
SSStraszny spam ...FY !!!
Moherowy Wojownik
2006-04-27 21:44:07 UTC
Post by Tomek68
SSStraszny spam ...FY !!!
wspolczuje ci i twojej rodzinie...
Tomek68
2006-04-28 15:43:51 UTC
Zlewam siê na twoje ...co¶ tam.
Moherowy Wojownik
2006-04-29 05:38:31 UTC
Post by Tomek68
Post by Moherowy Wojownik
wspolczuje ci i twojej rodzinie...
Zlewam siê na twoje ...co¶ tam.
to jest wlasnie kolejny dowod na twoj poziom umyslowy...widze, ze masz az
tak niski poziom, ze musisz jesc ciagle placki...
Tomek68
2006-05-06 18:41:09 UTC
Jeden zjad³em i ciebie tam znalaz³em...
Moherowy Wojownik
2006-05-06 22:52:20 UTC
gdybys znalazl mialbys wiecej rozumu...
Tomek68
2006-05-07 08:21:24 UTC
Mo¿e i bym znalaz³ ale ty tam le¿a³e¶.
Moherowy Wojownik
2006-05-07 10:20:19 UTC
ciagle potwierdzasz moje slowa...:-))))
Tomek68
2006-05-08 17:15:03 UTC
Ma³o kumaty jeste¶ australoaborygenie.
Moherowy Wojownik
2006-05-08 23:22:38 UTC
Post by Tomek68
Post by Moherowy Wojownik
ciagle potwierdzasz moje slowa...:-))))
Ma³o kumaty jeste¶ australoaborygenie.
postaraj sie...wiem, ze ci jest trudno...ale pomysl...mozesz nawet caly
miesiac i wymysl cos smiesznego...a tak tylko ty sie bawisz swoim
dowcipem...nie bede juz pisal, ze jest cienki jak twoje placki...
Tomek68
2006-05-09 13:12:22 UTC
Post by Moherowy Wojownik
postaraj sie...wiem, ze ci jest trudno...ale pomysl...mozesz nawet caly
miesiac i wymysl cos smiesznego...a tak tylko ty sie bawisz swoim
dowcipem...nie bede juz pisal, ze jest cienki jak twoje placki...
A kto tu mówi³ (pisa³), ¿e to dowcip...to samo ¿ycie poddañcu Królowej
Angoloaustraloaborygenii.
Moherowy Wojownik
2006-05-09 22:26:41 UTC
Jesli czujesz sie czasem maly, smutny, bezuzyteczny i w depresji, to
pomysl o tym, ze kiedys byles najszybszym i najbardziej farciarskim
plemnikiem w swojej grupie...
Tomek68
2006-05-09 13:14:32 UTC
Post by Moherowy Wojownik
postaraj sie...wiem, ze ci jest trudno...ale pomysl...mozesz nawet caly
miesiac i wymysl cos smiesznego...a tak tylko ty sie bawisz swoim
dowcipem...nie bede juz pisal, ze jest cienki jak twoje placki...
Errata: je¿eli wogóle widzia³e¶ t± krainê gdzie worek z kangura to przysmak
nap³ywowców i uciekinierów z ca³ego ¶wiata.
Moherowy Wojownik
2006-05-09 22:22:35 UTC
Post by Tomek68
Post by Moherowy Wojownik
[...]
widze, ze wiesz tyle o Australii na ile moze pojac twoj ograniczony
"plackaty" umysl....
ale coz...bede sie modlil o twoj rozum...
zapytaj tez kogos od "komputerow" jak ustalic skad nadawany jest
post...zebys sie juz nie osmieszal ...

Pozdrawiam
:-)))
Tomek68
2006-05-10 18:48:33 UTC
Post by Moherowy Wojownik
[...]
Zwisa mi to co bredzisz niemoto bezmózgowa. A spam na moj± pocztê jest
bezu¿yteczny, bo jest ona dla takich melepet jak ty, ¿eby¶ sobie móg³ ul¿yæ.
W³a¶nie usuwam grupê aborygeñsk±, ¿eby nie czytaæ twoich gówienek.
Moherowy Wojownik
cha!!!! cha!!! masz inteligencje na poziomie tegoryjca dwunastnicy....:-)))
Zbigniew B.
2006-05-31 22:03:40 UTC
Post by Moherowy Wojownik
Zwisa mi to co bredzisz niemoto bezmózgowa. A spam na moją pocztę jest
bezużyteczny, bo jest ona dla takich melepet jak ty, żebyś sobie mógł
ulżyć. Właśnie usuwam grupę aborygeńską, żeby nie czytać twoich gówienek.
cha!!!! cha!!! masz inteligencje na poziomie tegoryjca dwunastnicy....:-)))
Tu też już się na Tobie poznali? Gratuluję.
--
pozdrowienia

Z.
Pierdola Saska
2006-06-01 10:37:53 UTC
wspolczuje....serio...wszedzie gdzie sie pojawisz tylko na wszystkich
pyszczysz...:-))
masz trudny charakter...czy masz przyjaciol? dlaczego zawsze wychodzisz na
idiote?
chlopie przyszla pora zastanowic sie nad soba....moze pora wyjechac z
Polski...troche odwagi...poczytaj cos w koncu na serio...przestan snic...